[Gelistirici] 2008-test, ACK/NACK

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
31 Eki 2008 Cum 11:50:24 EET

Merhaba;

Cuma 31 Ekim 2008 tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:

> Eğer şimdi merge edeceksen, rica etsem düzeltebilir misin çünkü depoya
> erişimim yok şuan :(

Bunu ve crystalspace'i düzeltip aldım depoya...

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]