[Gelistirici] Testi biten paketler

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
30 Eki 2008 Per 23:26:56 EET

Merhaba;

Thursday 30 October 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Of kafam karıştı. Burda Serbülent'in attığı bir depoya girebilir listesi
> var ayrıca Ekin'in bir 2008-test ACK/NACK listesi var. Neler oluyor?

Bu liste senin (ve diğer geliştiricilerin) 20 - 21 Ekim tarihinde ACK
verdiğiniz paketlerin test ekibi tarafında test edilip onaylanan paketlerden
oluşuyor. Bu paketler kararlı depoya alındı, bu gece yarısından sonra
kullanıcılara ulaşacaklar.

Bu üç paket listede varmış, sen de ACK vermişsin - fakat o sırada henüz yeni
gimp depoya girmediğinden bu seferki listeye kaldı - ACK / NACK için yeni
attığım listede yeni gimp ve saz arkadaşları var.

Serbülent, bu "testler bitti" mesajlarını ve paket listelerini yeni bir mail
(dolayısıyla yeni bir thread) açmadan benim ilk ACK/NACK mailime cevap olarak
gönderir misin bundan sonra, öyle daha anlaşılır olacak.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]