[Gelistirici] Gelistirici listesinin dili

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
30 Eki 2008 Per 22:09:53 EET

Doruk Fisek wrote:
> Thu, 30 Oct 2008 21:47:25 +0200, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Dil tartismasinin sonunda "soyle yapiyoruz" diye bir noktaya varilmadi.
> Ancak bazi gelistiriciler gelistirici listesine Ingilizce yazarken,
> gelistirici listesini ilgilendiren bir mesaji sadece pardus-devel
> listesine yazip gelistirici listesine hic yazmayan da oldu.

Filtrelerim saçmaladı, falan benim salaklığım oluyor bu ikidir CC falan
derken çorbaya çevirdim yoksa bir karar alınmış değil..

Karara gelince, "soyle yapiyoruz" diye bir noktaya varılmadı.
pardus-devel'i kullanalım, Türkçesini de buraya ayrıca yazalım
tarafındayım ben başka türlü çözülmeyecek.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>