[Gelistirici] [RFC] comar.Link()

Furkan Duman coderlord at gmail.com
27 Eki 2008 Pzt 18:18:38 EET

27 Ekim 2008 Pazartesi 00:44 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:

> Link() sınıfını COMAR 2.0'a uyumlu hale getirip comar-api'ye ekledim:

Paket adı vermeden senkron çağrı yapamıyorum Mesela :

    import comar
    link = comar.Link()
    applicationList = link.System.Comar.listApplications()

gibi bir kullanıma izin vermiyor.

111,112c111,113
<                 raise AttributeError, "Package name required for
non-async calls."
<
---
>                 obj = self.link.bus.get_object(self.link.address, "/", introspect=False)
>                 met = getattr(obj, self.method)
>                 return met("%s.%s" % (self.group, self.class_), dbus_interface="tr.org.pardus.comar", *args)

Değişikliğini yaptığımda oluyor. Ancak yukarıdaki kodda bir hata
yapıyor olmalıyım ki, bu sefer de listModelApplications çağrısında "no
such model" hatası alıyorum.

Senkron çağrılarda paket adı verme kısıtı neden var?

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman