[Gelistirici] 2009 yol haritası.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
25 Eki 2008 Cmt 21:41:36 EEST

24 Ekim 2008 Cuma 23:20 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazdı:
> Benim mutlaka olmalı dediğim tek bir husus var: ne olursa olsun
> kullanıcılara 2008'den 2009'a güncelleme ile geçiş şansı tanınmalı. Bu
> sağlanmadan sürüm çıkartılmamalı.

Burada önemli olan ve karar vereceğimiz nokta, 2008->2009 yükseltme
imkanı sunacak mıyız, sunmayacak mıyız? Bu kararı şu an almak bence
çok mümkün değil. En azından 2009'a eklenecek özellikler ve deponun
yapısı kabaca ortaya çıkmadan, teknik olarak karşılaşabileceğimiz
zorlukları şimdiden görebilmemiz bana çok mümkün gelmiyor.

Bu sebeple bence kullanıcılara böyle bir söz vermemiz için erken. Yol
haritasına bu seçeneği eklememek veya sürecin ortasında karar vererek
eklemek daha mantıklı görünüyor.

--
Furkan Duman