[Gelistirici] 2009 yol haritası.

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
25 Eki 2008 Cmt 20:56:10 EEST

On Saturday 25 October 2008 01:36:12 Ozan Çağlayan wrote:

> Evet, toolchain bile değişse bunu transparan olarak handle edebilmemiz
> gerekiyor..

Aslında en güzeli bunu yalı'da upgrade to 2009 seçeneği ile yapabilmek olurdu.

Öte yandan bu konudaki gecikmeye sebep olan toolchain değişimi kadar  2007 de
bulunan pek çok paketin 2008 deposunda bulunmamasıydı diye hatırlıyorum.
1000+ paketi Onur tak başına geçirmişti 2008'e ,

Bu sefer paket geçişleri ile ilgili planlama ve çalışma önceliklerimiz
arasında yer almalı eğer upgrade bizim için önemli ise... Hatta Release
Blocker olarakta tanımlanabilir bence...

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent