[Gelistirici] [RFC] Ortak kaynak kullanan paketler

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 22:12:45 EEST

Merhaba;

Friday 24 October 2008 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Bu çok daha hacky değil mi? Benzer içerikli pspec bulunması depo için çok
> bir sorun değil. Öte yandan merge kolaylıkla kafa karıştıracak ve paket
> bütünlüğünü bozabilecek bir ifade.

Paket tekrarlamak ne kadar nefretimi kazanmış olsa da bu çözüm de hakikaten en
az onun kadar sorunlu / kafa karıştırıcı / hataya açık geldi bana da -

Gürer'e +1, ama bu çok bir sorun Gürer.. :-)
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]