[Gelistirici] [RFC] COMAR 3.0 - Yeni Veritabanı Düzeni

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 20:34:16 EEST

On Thu, 23 Oct 2008 15:55:19 +0300
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

 Dosya dizin yöntemine geçmeyi destekliyorum, çok güzel oldu.

 Gürer'in önerdiği şekliyle de daha iyi gibime geliyor.

> BSDDB yerine dosya/dizin temelli bir veritabanı kullanmak beraberinde
> performans problemleri getirecektir elbette.

 Bundan emin değilim, bsddb den az çekmedik zamanında :)

 Bence ilk stat ı aldıktn sonra dosya / dizin işlemlerinde hiç sorun
yaşamayacağız. İlk stat gelene kadar çok sıkıntı yaşarsak belk ibasit
bir indeks sistemi kullanırız ama gerek olacağını zannetmiyorum.