[Gelistirici] Gail paketinin durumu ve GTK2 güncellemesi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 20:18:24 EEST

24 Eki 2008 Cum tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> Bende nasıl yeni sürüm gtk2 var, şu sebeple. GDM ve PolicyKit-gnome
> denemelerim için yeni sürüm gtk2 kullanıyorum. Bu konu dışı. Asıl konuyu
> ilgilendiren mevzu, er ya da geç gtk2'nin yeni sürümü depoya girecek ve
> gail'in de depodan çıkarılacak olması. Kaçınılmaz.

glibc ve gtk2 kritik paketler. pisi de şu anda bu tür bir güncelleme
senaryosunu handle edemiyor. Bundan sonra edilse bile kullanıcılar
güncellemelerini eski pisi ile yapacağı için bu güncellemenin 2008 serisinde
yapılmasına karşıyım. Kaldı ki diğer dağıtımlar paket sistemleri el verdiği
halde bunu yapmıyorlar. Çünkü bu tür bir güncelleme stable seri içerisinde
yapılmaz; risk taşır.