[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
24 Eki 2008 Cum 18:03:21 EEST

Thursday 23 October 2008 Tarihinde 12:49:38 yazmıştı:
> Dili Türkçe olan bir listedesin ve derdini rahatça anlatabiliyorsun. Bundan
> sonra da anlatabileceksin. Benim anlamadığım/göremediğim başka bir sıkıntı
> mı var?
Maalesef hala anlamadığınız ve göremediğiniz bir sıkıntı var; insanlar yabancı
geliştiriciler kazanabilmek için devel listesinin etkin kullanılmasının
gerektiğine katılıyorlar fakat yeterli İngilizce bilgisine sahip olmadıkları
için çekiniyorlar ya da çekinecek insanları kaybetmek istemiyorlar.