[Gelistirici] contrib ve pardus depolarında kesişen paketler

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 14:43:08 EEST

Merhaba;

Perşembe 23 Ekim 2008 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Depo bazında kontrol yaptığını zannetmiyorum. Paket ismi eşleşiyorsa ve
> güncelleme varsa PiSi güncelliyor olmalı ancak emin değilim. Eğer tahmin
> ettiğimiz gibiyse, temiz olmasa bile, sorun çıkarmayacak.
>
> Bu konuda kesin bir bilgisi olan var mı? :-)

Pisi, güncelleme yaparken ekli olan tüm depoları geziyor, kurulu olan paketin
ilk rastladığı güncellemesini sisteme kuruyor.

Yani eski paket ile yeni paketin aynı depoda olma zorunluluğu yok.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]