[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
23 Eki 2008 Per 12:26:36 EEST

2008/10/23 Ahmet AYGÜN <ahmet at pardusman.org>

> Thursday 23 October 2008 Tarihinde 03:20:20 yazmıştı:
> /
> Eheh, Gökmen'ciğim ben İngilizce yazmana şaşırdım, o e-posta onu
> belirtiyor,
> yoksa ne demek istediğini anladım ;)

Dikkat çekmenin binbir yolu vardır ustacım, ya benim gibi kırık dökük
ingilizcesine sahip elemanlar derdini nasıl anlatacak dimi =)

Neyse ki, sevgili Ozan arkadaşımızın ve diğer geliştiricilerin bizimle
görüşlerini paylaşması ve çözüme katkıda bulunuşumuz bence çok güzel ve
olumlu bir gelişme.

--- Kind Regards..