[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

selim ok selimok at gmail.com
22 Eki 2008 Çar 19:05:31 EEST

21 Ekim 2008 Salı 17:58 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  Kategorinin adı Genel olsa ? Yanında da "hata kaydını nereye
> gireceğinizi bilmiyorsanız burayı tıklayın" yazsa ve en tepede olsa ?

En tepeye nasil gönderebiliriz bilmiyorum ama "Genel" yada "Diger" benim
icin farketmez. Basina bosluk eklemek care olabilir belki.

Ayrica Doruk'un belirttigi 4 maddenin 4'üne de katiliyorum. Katilmayan,
itiraz eden yoksa, bos vakit buldugumda (su aralar hic yok) bu yaraya nester
vuracagimdir :) .

Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/