[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Eki 2008 Sal 18:41:42 EEST

Tue, 21 Oct 2008 17:26:36 +0200, "selim ok" <selimok at gmail.com> :

> İsim konusunda fikri olan? Fikre itirazı olan? Önerisi olan? vs...
Bence cok mantikli.

Benim birkac onerim daha olacak bu kutuyu acmisken :

1) sanat.pardus.org.tr ve feedback artik yok, bilesen olarak olmasa
2) Comar, Pisi, Yali, Zemberek-pardus, Kaptan, Tasma, Piksemel'in ayri
bilesenleri olmasi gercekten gerekli mi? Bunlara hata raporu "paketler"
bolumunden de girilebilir.
3) Svn deposu, ciftlik, jabber bilesenleri gercekten bir ise yariyor
mu? Yani onlara gelmis gercek hata raporu sayisinin cok az oldugunu
tahmin ediyorum. Cogunu gelistirici listesinde konusuyoruz zaten. Onlari
kaldirsak, gerekirse hata raporu "diger" diye girilebilir.
4) Paketler'in aciklamasina "Pardus PiSi paketlerindeki
(yazilimlarindaki)" desek daha anlasilir olabilir kullanici icin.

                   Doruk