[Gelistirici] m4

Furkan Duman coderlord at gmail.com
21 Eki 2008 Sal 14:13:47 EEST

21 Ekim 2008 Salı 14:04 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazdı:
> Merhaba;
>
> Salı 21 Ekim 2008 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Faik özelinde tüm geliştirici arkadaşlara bir hatırlatma : lütfen, paketlerin
> tüm derlendiği farmda tüm paketlerin kurulu olduğunu, kapatılması gereken
> özellikler açık bırakıldığında bulduğu her kitaplığa linkleneneceğini
> aklımızdan çıkarmayalım. Özellikle system.base ve system.devel paketlerindeki
> değişiklikleri minimum (system.base/devel) ve temiz bir sistemde deneyip
> linklenme ve çalışma sorunu olmadığından emin olmadan merge istemeyelim - bu
> [...]

Ben burada uzun zaman önce rica ettiğim bir talebimi yeniden dile
getirmek isterim.

Geliştiriciler için, "minimum (system.base/devel) ve temiz bir
sistemimiz" olsa ve buraya paket gönderip build alabilsek. Sanırım
böyle bir hizmeti SUSE sağlıyor. Uzaktan, kaynak paketi gönderip build
alabiliyorlar.

Pardus sunucuları bünyesindeki böyle bir uygulama geliştiriciler için
çok faydalı olabilirdi. Sandbox'dan sonra da bu tip birşey sunucularda
da güvenlik açığı yaratmaz sanırım.

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman