[Gelistirici] 2008-Test Deposu, ACK/NACK

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
21 Eki 2008 Sal 00:29:07 EEST

21 Eki 2008 Sal tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Donanım hızlandırmasının da neyi hızlandırdığını ne yaptığını açıkçası
> bilmiyorum Fatih aydınlatabilir bu konuda bizi. Ben kapadım kullanıyorum
> bi yamuğunu göremedim henüz.

GPU kullanarak işlemci kullanımını azaltıyor. Ancak bu özellik Linux'a 10
sürümüyle beraber geldiği için kullanıcıları daha önce kullandıkları bir
özellikten mahrum etmiyoruz. Sadece nvidia kullanıcıları bu yeni özelliği
kullanamayacaklar (Tabi yapabilirsek).

Diğer yandan bu hızlandırmanın şu an için o kadar da başarılı olduğunu
düşünmüyorum açıkçası.