[Gelistirici] 2008-Test Deposu, ACK/NACK

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
21 Eki 2008 Sal 00:10:58 EEST

Doruk Fisek wrote:
> Mon, 20 Oct 2008 23:39:25 +0300, Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com> :

> Uee... kullanici donanim hizlandirmasini kapatmak istemeyebilir, bunu
> otomatik yapmak iyi bir fikir mi?
>
> Yani herkesin tam ekran youtube video'su izlemek gibi bir kaygisi
> olmayabilir, donanim hizlandirmasi olmasini tercih edebilir :)

Sadece tam ekran youtube değilki tam ekran herhangi bir flash video
oynatıcı türevi için geçerli olay. Tamam dediğin de doğru ama bu da bir
hata ve 10 ile devam edeceksek yolumuza çözülmesi lazım. flashplayer
kapalı, nvidia-drivers kapalı, ne etcez :)

Donanım hızlandırmasının da neyi hızlandırdığını ne yaptığını açıkçası
bilmiyorum Fatih aydınlatabilir bu konuda bizi. Ben kapadım kullanıyorum
bi yamuğunu göremedim henüz.

--

Ozan Çağlayan