[Gelistirici] Bakicisiz paketlerin isaretlenmesi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
15 Eki 2008 Çar 17:06:37 EEST

Merhaba;

Çarşamba 15 Ekim 2008 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Mon, 22 Sep 2008 11:03:29 +0300, Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> :
>
> Eee... nasil isaretliyoruz bunlari?
>
> Ben bir sene once "<Packager>" etiketinin degerine "None" ya da benzer
> bir ifade koyalim demistim.

Bu paketleri işaretleyelim, ama bu işaretleme "isteyen gelsin adını yazsın"
demek değildir de diyelim : geliştiricilerin bu paketleri üzerlerine alma
süreç ve kurallarını oturtmadan paketleri "bunları isteyen alabilir, kapış
kapış..." yapmak şimdiye kadar yarardan çok zarar getirdi.

İnanç Yıldırgan'ın "Font paketlerini almak istiyorum" mailinden beri ben bu
paketi almak istiyorum diyen geliştirici hatırlamıyorum ben - bir paketin
geliştiricisinin artık paketle ilgilen(e)miyor olması, herkesin o paketi
üzerine alabilir anlamına gelmediğini hatırlatmamız gerek.

[Fena halde güncellenmesi gereken] Depo politikasına göre, geliştiricisine
ulaşılamayan paketlerde bileşen ve depo sorumluları yetkili. Ama pratikte
uyguladığımız kuralımız olmadığı için de örneğin "bu ve şu paketler birbirine
bağımlı ve temel paketler, aynı kişide olmaları iyi olur, sizin almanız şu
anda uygun olmayacak" bile diyemiyoruz.

Bu arada none yerine
* Panthera Pardus Tulliana
* admins at pardus.org.tr
gibi birşey kullansak ?

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]