[Gelistirici] 2007 deposu için testi biten paketler.

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Eki 2008 Sal 00:29:40 EEST

Selamlar;

12 Eki 2008 Paz tarihinde, Serbulent UNSAL şunları yazmıştı:

> typo fix: Detay için;8400, 8401, 8402 ,8403 ve 8404 numaralı hatalara
> bakılabilir.

Bunlar gayet ciddi sorunlar görünüyor, bir multimedia oynatıcısı 4 farklı türde dosya oynatamıyor (şaka gibi), paketin sahibi İsmail görünse de hatalara müdahele edecek kimse yoksa paketi 2007 deposundan silip, obsolute listesine ekleyeceğim.

En son hatırladığım RTÜK'ün bu pakete ihtiyaç duyması sebebi ile depoda olduğu idi ama paket bu halde iken biri çıkıp sorumluluğunu almaz ise depoda tutmak ile ilgili herhangi bir motivasyonum yok.

VLC dışındaki Güncellemeleri depoya alıyorum birazdan...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/