[Gelistirici] [Stable] desktop/kde4/{base,i18n}/*

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
13 Eki 2008 Pzt 20:54:14 EEST

On Monday 13 October 2008 20:34:36 Ekin Meroğlu wrote:
> Bu seride kdegraphics4 iki kitaplığı aşağıya çekti,

> /usr/kde/4/lib/libkexiv2.so.7.0.0 --> usr/kde/4/lib/libkexiv2.so.6.0.0
> /usr/kde/4/lib/libkdcraw.so.6.0.0 --> usr/kde/4/lib/libkdcraw.so.5.0.0

> kipi-plugins-kde4 ve digikam-kde4 paketleri kırıldı..

Öğrenmek için soruyorum. Şimdi digikam-kde4 paketi ve kipi-plugins-kde4
paketinin yeni sürümleri çıkmış. Bunlar henüz daha stabil sürümler
olmadığından (kırılan 2 paketten bahsediyorum) son sürümlerine
güncellenmesiyle tekrar derlenmesinin sağlanması sayesinde hem daha güncel ve
buglardan arındırılmış bir sürümün kullanıcılara ulaştırılmış olması hem de
yaşanan kırılma probleminin giderilmesi uygulanabilir bir politika mı?

Bunu bu örnek üzerinden şu an kullandığımız kde4 paketleri için soruyorum.
Çünkü gerek k3b olsun gerek amarok olsun bunların kde4 sürümleri henüz stabil
sürüm çıkarmadılar.