[Gelistirici] gtk2, glib, libgnome, firefox..

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
6 Eki 2008 Pzt 19:54:12 EEST

On 06 Oct 2008 Mon 19:36:22 Ekin Meroğlu wrote:
> Eline sağlık... Aşağıda yeni glib ve gtk2 test deposuna girdiğinden beri
> contrib farm'ında derlenmiş ve glib ve/ya gtk2'ye linklenen tüm paketlerin
> listesi var - kırılmış olma ihtimaline karşı yeniden derleyelim bence ,
> daha sonradan tüh demekten iyidir :-)

Paket listesinde araya Qt/KDE uygulamaları karışmış (smplayer, k3guitune
gibi), bunları temizleyip farmın derlenecekler listesine koyuyorum. Bu arada
aşağıdaki GTK/Glib sürümleri revert edilmiş ve sorunsuz olanlar değil mi?
Emin olmak için sorayım dedim. :-)

Ad: glib2, versiyon 2.16.5, sürüm 29, inşa 11
Ad: gtk2, versiyon 2.12.11, sürüm 39, inşa 12

Aşağıdaki paketler de derlenecek olanlar;

arora
bluefish
bygfoot
compiz-emerald