[Gelistirici] Kırık firefox 3.0.3 paketi

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
6 Eki 2008 Pzt 18:27:47 EEST

On 06 Oct 2008 Mon 10:05:22 Ekin Meroğlu wrote:
> Dolayısıyla baştan beri farklı şekillerde tekrar tekrar konuştuğumuz konuya
> geri dönüyoruz : sizin örneğin "geliştiricisi 2.16 ile de çalışıyor demiş"
> diyerek için yazdığınız versionFrom="2.16" dep'inin pardus deposu için
> herhangi bir anlamı yok - Pardus deposu içinde o paket 2.18'e bağımlı, 2.18
> ile derlenmiş, 2.18 sembollerini kullanıyor.

Bu konuya daha önce değinmiştim zannediyorum.. Gnome kütüphanelerinin
güncellenirken en son sürümlerini kullanması konusu. :) Şimdi karşımıza daha
net bir şekilde çıkmış. Atıyorum, libgnome her ne kadar libbonobo'nun 2.16
sürümü ile çalışıyor denilse de Pardus depolarındaki libgnome, libbonobo'nun
2.20 sürümü ile derleniyor ve buna bağımlı oluyor.

Sanırım artık bu güncellemeler yapılırken daha dikkatli olunacaktır.

Kolay gelsin,
Eren