[Gelistirici] Kırık firefox 3.0.3 paketi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Eki 2008 Paz 20:18:37 EEST

05 Eki 2008 Paz tarihinde, Burak Çalışkan şunları yazmıştı:
> Intrepid, hardy'nin güncellenmiş sürümü olacak. Yeni özellikler
> güncellenen paketlerin yan etkisi.

Dağıtımların (Ubuntu ve Pardus da dahil) nasıl çalıştığına dair biraz
araştırma yapmanız iyi olur.

> http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-July/012754.html

Bu kısım yanlış anlaşılmış. Orada kastedilen ikili paketler. Kaynak paketler
obsolete olduğunda svn'den siliniyor.

http://fedoraproject.org/wiki/PackageMaintainers/WhyUpstream

> API'ler geçmişe uyumlu olarak yazılıyor. Henüz zaman makinamız yok.
> Gelecekteki API'leri bilemiyoruz.
>
> 2.16 -> 2.18 geçişinde sorun yok.

???