[Gelistirici] Buildfarm hakkında...

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
2 Eki 2008 Per 10:36:54 EEST

On 02 Oct 2008 Thu 10:25:32 ertan wrote:
> Contrib depoya uzun süre önce commit lediğim paketimin henüz ikili dosyası
> oluşmadı. Buildfarm da problem olduğu mail listelerinde okuduğumdan acele
> etmeyip bekledim. Ama artık hatırlatmakta fayda vardır diye düşünüyorum.
> Buildfarmdan sorumlu kişiler bir bakabilirse iyi olur.

Paket buildfarm'da oluşturulmuş:

[/var/cache/pisi/contrib]> la devede-*
-rw-r--r-- 1 root root 1323876 Eyl 26 19:26 devede-3.11b-1-1.pisi

Sanırım paketler.pardus.org.tr sunucusu tarafında bir sync sorunu mevcut.
Farm'da rsync çalışıyor ve erişebiliyorum.

Taner, bu konuda bir bilgin var mı?

Kolay gelsin,
Eren