[Gelistirici] Buildfarm hakkında...

ertan ert976 at gmail.com
2 Eki 2008 Per 10:25:32 EEST

Contrib depoya uzun süre önce commit lediğim paketimin henüz ikili dosyası
oluşmadı. Buildfarm da problem olduğu mail listelerinde okuduğumdan acele
etmeyip bekledim. Ama artık hatırlatmakta fayda vardır diye düşünüyorum.
Buildfarmdan sorumlu kişiler bir bakabilirse iyi olur.

Ertan Argüden
Saygılarımla.