[Gelistirici] [Stable] desktop/kde4/base/*

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
30 Kas 2008 Paz 23:56:14 EET

Merhaba;

Saturday 29 November 2008 tarihinde, Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> Version bump to KDE 4.2.[1]
>
> [1] http://kde.org/announcements/announce-4.2-beta1.php

Bu güncelleme ile kdelibs4, rsibreak-kde4 paketini kırdı
(usr/kde/4/lib/libplasma.so.2 --> usr/kde/4/lib/libplasma.so.3)

rsibreak paketine strict bağımlık yazıp tekrar derliyorum, kde4 paketleri
kararlı olana kadar elimizden birşey gelmiyor diyorum, ama aklımızda
bulunsun - eski rsibreak-kde4 yeni kde4 ile kırık kalacak.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]