[Gelistirici] r56459 - in devel/desktop/kde4/base/kdebase4: . files

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Kas 2008 Paz 02:40:40 EET

On Sun, 30 Nov 2008 00:22:33 +0200
Serdar DALGIÇ <serdar at cclub.metu.edu.tr> wrote:

> Gökçen Eraslan wrote On 30-11-2008 00:16:
> Konsole ayarının değiştirilmesi konusunda seni destekliyorum bu
> arada, farkında olmadan ben de değiştirmişim zaten, whiteonblack'e
> dönmüşüm. :) dark pastels rahatsız edici.. eline sağlık ;)

 Pastels in default olmamasını destekliyorum :) ama dikkatinizi
çekmediyse Linux colorscheme bana daha okunaklı görünüyor, whiteonblack
adı white olsa da renkleri sarımtırak bir renge ayarlıyor nedense

 Önemli değil tabi ki, arkaplan öntanımlı siyah olsun yeter (ki
araçların renklerinde siyah a öncelik verelim) ama son karar paket
sahibinin