[Gelistirici] r56459 - in devel/desktop/kde4/base/kdebase4: . files

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
30 Kas 2008 Paz 00:16:54 EET

Saturday 29 November 2008 Tarihinde Serdar dedi ki:
> yanlış bir şeyden bahsetmiyorum di mi, mouse'un, alttaki bar'ın (tema
> dışındaki efekt olarak) renginin darkpastels olmasından bahsediyoruz di mi?

Konsole'un (ve ayarlarını Konsole'dan aldığı için yakuake'nin tabii) öntanımlı
renk reması(arkaplan rengi, yazıların rengi, saydamlık vb.), silik, gri
tonlardaki DarkPastels isimli tema. Silik renkler okunmayı zorlaştırdığından,
eski öntanımlı temaya dönmenin daha doğru olacağını düşündüm.

> bu revisionda kararlıysan en azından nasıl değiştirebileceğimi söylersen
> sevinirim :)

Ben öntanımlıyı değiştirdim, istersen Konsole'dan Ayarlar->Geçerli Profili
Düzenle->Görünüm bölümünden değiştirebilirsin temayı.

--
Gökçen Eraslan