[Gelistirici] Kernel 2.6.25.*

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Kas 2008 Cmt 16:26:09 EET

On Fri, 28 Nov 2008 19:45:02 +0200
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

> Friday 28 November 2008 19:41:38 Onur Küçük tarihinde şunları
> yazmıştı:
> yazmıştı:

>  bir de çok önemli değil tabi ki ama bir öneri, bu tarz deneme
> paketlerinde ben buildno suz derletiyorum, hangi paketin depodan
> olmadığını yakalamak için "pisi li -b" kullanmak çok işime geliyor,
> driver ların buildnoları yok ama kernel-* ın var

 Bir de şu yamayı da alabilir miyiz ?

http://cvs.fedora.redhat.com/viewvc/rpms/kernel/F-9/linux-2.6-libata-pata_marvell-play-nice-with-ahci.patch?revision=1.2&view=markup

 Tam thread şurada  http://lkml.org/lkml/2008/9/2/272

 Alan Cox hiç yoksa 8 aydır falan bunun kavgasını veriyor, sonunda
kernel e girdi (Jeff sırf gıcıklığına süründürdü) marvell ide
denetleyicili bilgisayara bu yama olmadan kurulum yapılamıyor, kendim
başına oturup uğraştım, bu yamayı kullanmadım ama AHCI den ID leri
çıkarınca pata_marvell e düşüp düzgün çalıştı