[Gelistirici] [Contrib-commits] r9049 - 2008/desktop/kde/mtaskbar

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Kas 2008 Cmt 16:11:42 EET

On Fri, 28 Nov 2008 07:57:35 +0200
"Uğur Çetin" <ugur.jnmbk at gmail.com> wrote:

> Tamam, verelim.
>
> mtaskbar, KDE 3.5.10'un paneliyle çalışmıyor, hiçbir yerde yaması yok,
> iki buçuk yıldır geliştirilmiyor ve artık diğer dağıtımların deposunda
> yok. Contrib-2008'den kaldıralım mı?

 mtaskbar o anki kicker taskbar kodunu alıp onun üzerine değişiklikler
yaparak bu hale geliyor. Aslında o o kodu güncellersek çalışır,
ancak bu iş ne kadar masraflı / değer mi bilmiyorum.

 Depodan çıkarılmasına bir itirazım yok (son söz benim değil). Ancak
çıkarılacaksa index düzeltmesi gibi şeylerin de yapılması gerekiyor.