[Gelistirici] bugzilla keywords

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Kas 2008 Sal 19:15:10 EET

Merhaba;

Tuesday 25 November 2008 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:

> Değişikliği bu şekilde yaptım.
>
> Hayırlı olsun :P

Eline sağlık...

Fakat hatalarda şöyle bir durum var,şimdi gözüme battı : bazı hatalar KARAR
VERİLDİ - ÇÖZÜLDÜ, bazıları KAPATILDI - ÇÖZÜLDÜ. Böyle kalması bence büyük
sorun değil (sadece özet listesinde KAR.VER olanların üstü çizilmiyor) ama bu
konuda bir karara varsak, hangisini kullanacağız ne zaman KAPATILDI
işaretleyeceğiz ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]