[Gelistirici] bugzilla keywords

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
25 Kas 2008 Sal 18:14:12 EET

Salı 25 Kasım 2008 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Bildiğiniz gibi bir çok yerde hem İngilizce hem Türkçe ifadeleri birlikte
> kullanıyoruz. Anahtar kelimeler şimdiye dek hep Türkçe yazılmış. Bu konuda
> bir değişikliğe gidip ürünlerde olduğu gibi / ile ayırıp yanlarına
> ingilizcelerini yazalım mı?

Anahtar kelimeleri kendimiz yazıyoruz. Bir yerden seçme şansı yok. Böyle bir
şey yaparsak yazması zor olur. Bu kelimeleri *sadece* geliştiriciler
kullanacak. İngilizce-Türkçe tüm hatalarda aynı kelimeyi kullanacağımız için
İngilizce olması daha iyi.

> Anahtar kelime isimleri küçük mü yazmak caizdir yokda top yekün büyük mü?

freedesktop projelerinde NEEDINFO kullanılıyor. Benzer olmasını istemiştim
sadece. Çok da önemli değil.