[Gelistirici] Bugzilla ayarları

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
24 Kas 2008 Pzt 18:47:36 EET

Merhaba

Şu anki bugzilla ayarlarımızın bizi engellediğini düşünüyorum. Sizce neler
yapabiliriz?

- 6453 numaralı hatayı kapatamıyorum çünkü Barış'a atanmış gözüküyor. Bu
durumda hatayı kapatabilmek için ya Barış'a ya da Türker'e ulaşarak 3. bir
adım atmam gerekiyor (1: hatayı çöz depoya gönder, 2: derlenip ikili depoda
yerini alması için merge isteğinde bulun).

- Yeni bir hata girerken bileşen seçimini yaptığımızda otomatik olarak
atanacak kişinin e-posta adresini yazıyor ama yukarıdaki durumun ortaya
çıkmaması için hatanın atandığı kişiyi de değiştirebilmemiz gerekiyor.

- Bazı bileşenlerin sorumluları (otomatik hata atanacak kişiler) arasından
değişenler var fakat hala eski e-posta adresleri durmakta. Örneğin; ürün
bugzilla bileşen paketler seçildiğinde hala benim adresim mevcut.

Sevgiler