[Gelistirici] Pisi ?

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Kas 2008 Pzt 15:19:59 EET

On Sunday 23 November 2008 16:40:38 S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;

Selamlar,

> Bana bir sorun varmış gibi göründü, test deposu kullanıyorum ve güncelim...

pisi bug'ı gibi duruyor fakat svn'de de çözülmüş görünüyor. Muhtemelen 20693
nolu commit ile düzelmiş olmalı.

faik at moon ~ $ sudo pisi it
http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2008/hedgewars-0.9.7-2-2.pisi
hedgewars-0.9.7-2-2.pisi [önbellekte]
Ek bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kurulacaktır:
sdl-mixer sdl-image sdl-net sdl-ttf
Devam etmek istiyor musunuz? (evet/hayır)e
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kurulacaktır:
smpeg libmikmod timidity-shompatches timidity sdl-mixer sdl-net sdl-image
sdl-ttf
Paket(ler)in toplam boyu: 8.75 MB
Bağımlılıklar yüzünden ek paketler var. Devam etmek istiyor musunuz?
(evet/hayır)
[...]
sdl-ttf paketi yapılandırıldı
sdl-ttf paketi kuruldu
Kurulum sırası: hedgewars
hedgewars-0.9.7-2-2.pisi [önbellekte]
hedgewars paketi, versiyon 0.9.7, sürüm 2, inşa 2 kuruluyor
hedgewars paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
hedgewars paketi yapılandırılıyor
hedgewars paketi yapılandırıldı
hedgewars paketi kuruldu

- Faik