[Gelistirici] pisi delta sorunu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Kas 2008 Pzt 13:44:45 EET

On Monday 24 November 2008 10:29:23 Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;
>
> Pisi yeni paket ve delta paket kurarken farklı davranıyor : Kaldırması
> gereken bir dosyayı bulamadığında delta kurulunda exception veriyor, paket
> kurulumunda ise sadece warning.
[...]
> extract_install
>     relocate_files()
>   File "/usr/lib/pardus/pisi/atomicoperations.py", line 342, in
> relocate_files shutil.copy(old_path, new_path)
[...]]
> Kurulmuş dosya /usr/lib/libqca.so sistemde bulunmuyor [Muhtemelen el ile
> silindi]

pisi iki paket arasında sha1sum'ı aynı fakat yeri değişmiş dosyaları da delta
paket içerisine almıyor, bunları yeni yerlerine taşıyor. Burada pisi, delta
paket içinde olmayan, yeni pakette yeri değişmiş libqca.so dosyasını yeni
yerine taşımaya çalışırken bulamadığı uyarısını verip, işlemi sonlandırmış.

pisi'ye bu hata için açıklayıcı bir mesaj ekledim.

- Faik