[Gelistirici] [Stable] [Merge] [2008] programming/libs/libkate

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Kas 2008 Pzt 12:26:59 EET

Merhaba;

Monday 24 November 2008 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Mon, 24 Nov 2008 12:10:22 +0200, Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> :
>
> Sanirim boyle bir karar alinmis. Birkac pakette daha ayni notu
> dusmussun.

Bu karar değil, şu anki depoya alma sürecimizin zorunluluğu - bir önce ACK
alan paketlerin arasında bu paket var, testçiler o paketi test ediyorlar şu
anda - bu yeni güncellemeyi derlersem test deposunda sadece son sürümü
tuttuğumuz için testçilerin test edeceği paketi silmiş oluyoruz.

Ben de memnun değilim durumdan ama bu haliyle bile hataya açık bir süreç
işletiyoruz, araya bir ikinci bir testçi deposu koymak istemiyorum - fikri
olan söylesin, ne zamandır aklımda ama sıra bir türlü bu süreci değiştirmeye
gelemedi.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]