[Gelistirici] Eee Pc acpi kernel modulleri?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
23 Kas 2008 Paz 16:09:41 EET

Mehmet Nur Olcay wrote:

> bizdeki asus-laptop değil mi ? lsmod çıktısında göremedim. ve mevcut
> kernelle uygulamanın hiçbir fonksiyonu çalışmıyor

Eee-pc yoksa elinde lsmod çıktısında eeepc-laptop modülünü görmeyi nasıl
bekliyorsun ki? :)
asus-laptop da var, upstream kernel'den alınmış eeepc-laptop modülü de
var ve otomatik olarak takılıyor.

> Fonksiyon tuşları dışındaki işlevleri düzgün çalışıyorsa, bunu disable
> edip depoya alsak? Gksu ile parola sorması, nasıl bir soruna yol açabilir?

Bir soruna yol açmaz ama asla 2008 deposuna giremez o haliyle,
contrib'de durur.

Tüm işlev tuşlarının çalışması falan filan hikayeleri sadece kernel
modülüne, uygulamaya falan bağlı değil ilgili HAL dosyalarına yapılan
yamalara, ekstradan yazılmış betiklere falan da bağlı.

eeepc'nin üzerinde gelen Xandros'tan çıkan asus_osd isimli bir uygulama
var. Ona ulaşırsak onu paketlemek en doğrusu.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>