[Gelistirici] Eee Pc acpi kernel modulleri?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
23 Kas 2008 Paz 15:36:44 EET

Mehmet Nur Olcay wrote:

> Merhaba,
>
> Boş bir vaktimde [1]hatasında istenen paketle uğraştım biraz, biraz
> aceleci davranarak, paketin acpi4asus ile çalışacağını düşünerek
> paketi playground a da aldım[2] ve hataya yorum girdim.
>
> Ancak bu paket ve daha güzel bir uygulama[3] olan benzeri uygulamalar
> eee için özel kernel modülleri istiyormuş. Biri Ubuntu nun eee'ye özel
> kerneliyle[4] gelen ve (yanılmıyorsam)kernel 2.6.27+ içinde olan
> eeepc_acpi.ko (Intrepid için eee-laptop) diğeri yine aynı projeye
> dahil olan eee.ko[5]

> [...]
eeepc-laptop modülü zaten bizim çekirdeğin içinden geliyor.

eee-applet uygulaması ise bir gnome uygulaması ve gksu kullanarak root
parolası falan istiyor yani masaüstü bağımsız bir şey değil. Zaten
fonksiyon tuşlarını da yakalamıyor anladığım kadarıyla sadece sağ
tıklayıp aç kapa yapılabiliyor.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>