[Gelistirici] [Uludag-commits] r20624 - in trunk/yali4: . yali4 yali4/gui

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
23 Kas 2008 Paz 12:22:49 EET

On Sunday 23 November 2008 11:59:55 Doruk Fisek wrote:
> Sun, 23 Nov 2008 11:30:54 +0200, Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr> :

> Olabilecek en kotu sey ne ki? Patlar.
Baştan beri söylüyorum, kurulum sürecinde zaten tekrar dene ekranına maruz
kalmışsanız ya cd-rom'u değiştirin ya da cd'yi olmadı kafalarınızı değiştirin.

Bu basit bir işlem değil kurulum yapılıyor; yani bir hata çıkmışsa bir hata
vardır ki en temiz yolu baştan başlamaktır.

Tekrar dene butonuna bastığında kurulumun devam edebilme olasığı var fakat
CD'yi çıkarttıktan sonra hiç geri dönüşte olmayabilir henüz test edemedim
diyorum. Tekrar dene ile ilgili durumları elimden geldiğince test ettim o
yüzden depoda fakat CD çıkartma işini test edemedim henüz.

> Su anda zaten patliyor.
Problem su anda patlayanda zaten burada değil.

--
Gokmen GOKSEL
Pardus Developer [pardus.org.tr/eng]