[Gelistirici] Çekirdek güncellemesi esnasında Çomar hatası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
22 Kas 2008 Cmt 15:38:52 EET

Bahadır Kandemir wrote:
> 22 Kas 2008 Cts tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> /proc/mounts ve /etc/mtab kullanmamamın bir sebebi vardı ancak
> hatırlamıyorum şu an.

Şöyle düzenleyip, denedim, çalışıyor:

-        if mount_items[0].startswith("/dev") and mount_items[2] == "/":
-            return mount_items[0]
+        if mount_items[2] == "/":
+            if mount_items[0].startswith("/dev"):
+                return mount_items[0]
+            elif mount_items[0].startswith("LABEL="):
+                return getDeviceByLabel(mount_items[0].split('=',1)[1])

Tamam dersen pakette değişikliği yapabilirim.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>