[Gelistirici] Xfce'de PolicyKit

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
21 Kas 2008 Cum 23:34:15 EET

Cuma 21 Kasım 2008 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
> Şu linkte hatırlarsanız glib2 & gtk2 mevzusunu dile getirmiştim ve sanırım
> kimsenin şimdilik ilgisinde değil:
> http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-November/014350.html
>
> O iletide bahsi geçen güncellenmesi mümkün olmayan uygulamaların arasında
> bir de PolicyKit-gnome var. Tabi PolicyKit-gnome hala depoya girmiş değil;
> ama son sürümü, yeni gtk2'ye ihtiyaç duyuyor ve gtk2'nin yeni sürümü de
> glib2'nin yeni sürümüne ihtiyaç duyuyor.

2008.2 öncesinde geçilebilir bence. Dikkatli bir şekilde tüm ters
bağımlılıkların düzenlenmesi gerekiyor develde.

> 2. seçenek için ise tüm geliştiricilerden cevap bekliyorum =) 2. seçenek
> için yapılması gereken şey çok basit:
> *pisitools.dosym("/usr/share/autostart/policykit-kde.desktop",
> "/etc/xdg/autostart/policykit-kde.desktop")*

Bu XFCE ile ilgili bir sorun bence. O desktop dosyası sistem yapılandırması
bilgisi taşımıyor. /etc altında olmamalı. XFCE'nin, KDE'nin yaptığı gibi
aşağıdakine benzer şekilde ilgili çevre değişkenini export etmesi lazım
açılışta:

XDG_DATA_DIRS=/usr/kde/4/share:/usr/share:/usr/local/share