[Gelistirici] [paketler-commits] r55897 - in 2008/kernel/drivers/nvidia-drivers177: . comar

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
21 Kas 2008 Cum 12:05:35 EET

Merhaba;

Friday 21 November 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Cuma 21 Kasım 2008 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> nvidia sürücüsü kalabilir; ama diğerini test edemedim. ati-drivers'ı geri
> alabilirsin.

Ben bu cümlelerden hiç bişey anlamadım :-)

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]