[Gelistirici] [paketler-commits] r55897 - in 2008/kernel/drivers/nvidia-drivers177: . comar

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
21 Kas 2008 Cum 10:42:41 EET

Merhaba;

Sunday 16 November 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Pazar 16 Kasım 2008 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> Ben de senden isteyecektim aynı şeyi. Yeni ati-drivers da bir regression
> var galiba.

Bunları geri almayı düşünüyorum test deposu için, nedir son durum ?

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]