[Gelistirici] 2008-test deposu ACK/NACK

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
20 Kas 2008 Per 14:21:05 EET

Merhaba;
> Aşağıdaki paketlerin testi tamamlanmıştır. Depoya girebilirler.
> samba-3.2.4-36-5.pisi

Serbülent, bu paket için Ozan şöyle demiş :

> [...]
> eriştim, Windows üzerindeki yazıcıyı başarıyla kurabildim. Daha detaylı
> active directory işlevleri için bilemiyorum ancak sitesinde geriye dönük
> uyumlu bir kararlı güncelleme olduğu yazıyor sürüm notlarında.
>
> (en) ACK if it's well tested but I'm not the guy who can decide this.
> I've succesfully accessed to a shared Windows directory and a shared
> Windows printer. No idea about detailed functions like Active directory
> stuff but according to the release notes this stable update shouldn't
> break anything as it's backward compatible with 3.0.x series.

Active directory vs gibi ortamlarda yeterli test ettik mi ? Oldukça kritik bir
paket bu, gerekiyorsa daha uzun beklesin test deposunda.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]