[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
18 Kas 2008 Sal 01:05:45 EET

On Tuesday 18 November 2008 01:00:51 İnanç Yıldırgan wrote:
> :D kim yanlış anladı acaba? Lütfen rica etsem bir daha okurmusun
> : yazdıklarımı.
>
> "Listede amarok yok. Demekki amarok geliştiricisi size bir şekilde ulaşıp
> paketi ile ilgili son durumu bildirmiş."
>
> Bir an kendimden şüphe etmeye başladım.
Yok şüphe etme de yanlış noktaya parmak basmışım :)

"yaptığı bakıcısız paket listesinde amaroku göremedim" demişsin, ben o liste
bakıcısız paket listesi değildi demek istemiştim :) Şimdi bir daha bakalım
kim yanlış anlamış? :D

Zevkli olmaya başladı, bir ara geleneksel "kim yanlış anladı" yarışı mı
düzenlesek ;)