[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 00:52:05 EET

On Tuesday 18 November 2008 00:44:18 Ozan Çağlayan wrote:

> Amarok'u bırak ben o geri dönüşlerden sonra yaptığım bakıcısız paket
> listesini de göremedim. Olmayan bir listenin varlığından yola çıkıp
> yakışıksız bir cümleyle bitiriyorsun paragrafını. Ne hoş..

[1] Bu mailin ilk cümlesini aynen aktarıyorum.

"1 Kasım itibariyle atılan otomatik e-posta'ya cevap vermeyen(ya da
e-posta ulaşmayan/cevabı bana gelmeyen) geliştiriciler aşağıdadır."

Listede amarok yok. Demekki amarok geliştiricisi size bir şekilde ulaşıp
paketi ile ilgili son durumu bildirmiş.

Son cümle ise katiyen kişisel algılanmamalı yaptığımız neredeyse tüm işler
böyle. (Asla Pardus camiası ile ilgili de değil genel mana da alın lütfen.)
Yanlış anlaşılmaya mahal verdiysem de affola.