[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 00:43:06 EET

On Tuesday 18 November 2008 00:29:42 Doruk Fisek wrote:
> Tue, 18 Nov 2008 00:29:25 +0200, İnanç Yıldırgan
>
> <inancyildirgan at gmail.com> :
>
> Ayip ama artik.
>
> Kisisel saldirida bulunup duruyorsunuz, bence birinin size dur demesi
> gerekiyor. Ben diyeyim :
>
> DURUN!
>
>                    Doruk

O zaman bende size şunu diyeyim:

Bir şey üzerinde bilgi sahibi değilseniz lütfen burada fikir belirtmeden önce
gidip biraz araştırınız. En azından daha önce ne, nasıl yapılmış bakınız.
Daha sonra fikrinizi belirtiniz ki bir dayanağınız olsun. Yapılan işler belli
bir düzen içerisinde yürümeli ki sonucunda da düzenli bir yapı ortaya çıksın.
Yapma, etme, silme şeklinde emir vererek ya da yapsaydın,etseydin gibi lakayt
bir şekilde konuşursanız karşılığını alırsınız. Ayrıca kişisel saldırıda
bulunma gibi bir amacım asla olmadı. Yazılanları başka yönlere çekmeyiniz
lütfen. Bu yazışmalardan bunu nasıl çıkardınız merak ettim doğrusu.