[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 00:22:53 EET

On Tuesday 18 November 2008 00:15:22 Ahmet AYGÜN wrote:

> Eğer yazdığımız belgeleri okuduysanız bilirsiniz, paketlerin review'a
> alınırken ya da depoya girerken tek history ile alınması gibi bir kuralımız
> yok. İnanç da bunu bilmediği gibi böyle olduğunu iddia etmiş, sen de böyle
> olduğunu iddia etmişsin.

> Yeri gelmişken sorayım; eğer bu bahsettiğiniz bir kural ise neden
> belgelerimizde [0] [1] [2] yok, eğer belgeler güncel değil ise neden değil,
> eğer bu kural değil de kafanızdan uydurduğunuz bir davranış ise neden bu
> kadar çıkıştınız.

Sen bunu bilmiyorsan bu bizlerin problemi değil. Bu senin dağıtımla ilgili
konuşulanları yapılan review ları yeterince takip etmediğin anlamına geliyor.

> [0] http://tr.pardus-wiki.org/Review'den_önce_dikkat_edilmesi_gerekenler
> [1] http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Depo_Politikası
> [2] http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Depo_İşleyişi

İlla yazılınca kural oluyorsa; [0] adresindeki belgeye şimdi bu kuralı
ekliyorum ve artık böyle bir kuralımız oluyor. Demek ki belgeyi oluştururken
eksik kalmış.