[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
17 Kas 2008 Pzt 23:48:23 EET

Pazartesi 17 Kasım 2008 tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:

> Ne ilgilendiriyor değil, ilgilendiriyor. Review sürecinde de öncesinde de
> sonrasında da o history alanı paketin yaşam özeti (a.k.a. cv).

Eğer paketler listesini takip ediyorsanız bilirsiniz. Paketlerin depoya tek
bir release ile alınması isteniyor. İnanç da bunu bildiği için bu şekilde
yapmış.

Eğer review kriterleri konusunda bir sıkıntı varsa bunun ayrı bir başlık
altında tartışılması daha iyi olur bence.