[Gelistirici] kpowersave yanlis hata mesaji

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Kas 2008 Pzt 15:39:49 EET

Merhaba,

Sistemdeki d-bus servisi kapatıldığında kpowersave,

/etc/init.d/dbus start

diyerek dbus servisini baslatabilirsiniz, size super yarar saglar diye
bir hata mesaji cikariyor.

Bunun

service dbus start

olmasi gerekiyor. Once hata raporu giriyordum, ne geregi var kendim
duzelteyim dedim... *.po dosyalarının ve kpowersave.cpp'de değişiklik
yapılması gerekiyor gözüküyor.

Değişikliğin uzun ömürlü olması için bana yama yerine pisitools.dosed
ile yapılması daha mantıklı gözüktü. Öteki türlü her po dosyası
değişiminde yama dosyasinin ellenmesi gerekecek.

Paket Caglar'in uzerinde oldugundan, bakicisiz isaretlenmesi gereken
bir paket oldugunu dusunup buraya sorayim dedim yapmadan once.

Sed'lemeye itirazi olan varsa, simdi konussun :)

                   Doruk